close


我的女孩離開了

世界突然靜了下來

窗外的雨不停的下著

我卻不知該不該整理房間



床單裡似乎還殘著妳的味道

枕頭上總是還雜著妳的髮稍

Watching soap bubbles disappear in the sinkhole

Now I can dry only my hairs after a shower, solo



我的女孩消失了

世界突然停了下來

屋外的雷狂亂的吼著

我卻不知該不該整理房間



There the sun is always on the sky

There is no moon, there is no night

When you are underneath the sunrise

Bella mia,

It is not only the light

But my breath, my embrace,

And the deep deep missing you of mine.



我的女孩上線了

世界突又動了起來

牆角的垃圾袋就要滿溢

我就是不想動手整理房間




 

 

 

 

 







-----

arrow
arrow
    全站熱搜

    tangofish 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()